Hey, could you please answer my exclusion request? The manager only responded by asking if there was anything we could do to change my mind. I asked for a chip to replace my $1200 loss, and he hasn't responded at all, neither about the exclusion nor the chip. This is terrible service, a bad casino, very bad. Wilbert93
Tópico de suporte e reclamações do Limitless Casino
- Começado por
- Limitless_Casino
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Bónus Topo
Os Leitores dos temas também leem:
-
Casino Golden Euro - Bónus de inscrição exclusivo de agosto Todos os jogadores - Sem nós! Valor: 150% até 300€ + 50 jogadas grátis em Mask of the Golden Sphinx Como solicitar o bónus: Os jogadores...
LerENCERRADO: Golden Euro Casino - Bónus de...
3 1.06 K2 meses atrás -
NOME DO CASSINO: casino-casino.life DOMÍNIO: https://casino-casino.life Registado em: 21/06/2027 ) DATA DA INVESTIGAÇÃO: 30 de julho de 2026 VERIFICADO POR: LCB.
LerAviso: casino-casino.life
1 1.05 K2 meses atrás -
Voodoo - Bónus de Depósito Exclusivo Todos os jogadores - Sem nós! Valor: 50 jogadas no Cash The Gold (1 jogada para ganhar) Como solicitar o bónus: Os jogadores precisam de se registar através do...
LerVoodoo - Bónus de Depósito Exclusivo
1 9262 meses atrás
Bónus Topo
-
Limitless
100 Spins
No Deposit Bonus - Exclusive
LCB100 código
Por favor Login ou registador para publicar ou comentar .
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Aug 30, 26, 11:50:27 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
OriginalTradução
traduzido com
Olá, poderia, por favor, responder ao meu pedido de eliminação? O gerente apenas respondeu perguntando se havia algo que pudéssemos fazer para que eu mudasse de ideias. Pedi uma ficha para compensar a minha perda de 1.200 dólares, e ele não respondeu de forma alguma, nem sobre a exclusão, nem sobre a ficha. Este é um serviço péssimo, um mau casino, muito mau. Wilbert93
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Aug 31, 26, 01:24:13 AM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Haha 🤣 How much more common can you get? The reward for lost deposits from the previous day is mysteriously no longer available. I received it yesterday, but today it's gone, saying I'm not eligible. What a stupid thing to do! Even after losing more than 1300, they did the opposite. By not giving me what I deserved, I don't want anything more than for them to process my request. Just like they already excluded me here, and they violated Asus's policies and privacy rules when I reopened the account. They want screenshots? Here they are.
Haha 🤣 Mais comum que isto, impossível! A recompensa pelos depósitos perdidos do dia anterior desapareceu misteriosamente. Recebi ontem, mas hoje já não está disponível, dizendo que não sou elegível. Que coisa estúpida! Mesmo depois de perderem mais de 1300, fizeram o contrário. Ao não me darem o que merecia, apenas quero que processem o meu pedido. Assim como já me apagaram aqui e violaram as políticas e regras de privacidade da Asus quando reabri a conta. Querem prints? Aqui estão.
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Aug 31, 26, 01:31:43 AM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
I'm waiting for the casino's response; I want to see what stupid thing they come up with.
Aguardo a resposta do casino; quero ver que asneiras vão inventar.
-
- respondido por
- Cookie17
- na Aug 31, 26, 02:26:45 AM
-
Super Heroi 1549
- último ativo 19 dias atrás
-
- respondido por
- Cookie17
- na Sep 01, 26, 05:18:05 AM
-
Super Heroi 1549
- último ativo 19 dias atrás
Hello Wiliams Hernandez,
Please note that we have reached out to the casino representative on your behalf and we will get back to you as soon as we have more information to share.
Thank you for your patience.
Olá Williams Hernández ,
Informamos que contactámos o representante do casino em seu nome e retornaremos assim que tivermos mais informações para partilhar.
Agradecemos a sua paciência.
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 01, 26, 09:55:29 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 03, 26, 11:15:35 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Still no response? I really want to know why my rewards were taken away. I'm anxious to hear your answer.
Ainda sem resposta? Gostaria muito de saber porque é que as minhas recompensas foram retiradas. Aguardo ansiosamente a sua resposta.
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 03, 26, 11:18:30 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
I don't want to be excluded from another house right now; first I want to know the reason for what was said before because there is no reason.
Não quero ser excluída de outra casa agora; primeiro quero saber o motivo do que foi dito antes, porque não há motivo nenhum.
-
- respondido por
- Limitless_Casino
- na Sep 04, 26, 08:51:04 AM
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Hello Wiliams,
Thank you for contacting us regarding the availability of free promotional offers on your account.
After reviewing your recent account activity, we can confirm that your current bonus ratio is significantly higher than your deposit ratio. This means that the value of bonuses and promotional benefits already provided to your account is considerably higher in comparison to your recent depositing activity.
This is the main reason why free promotional offers are currently unavailable for your account. Our promotional system takes the overall balance between deposits and promotional benefits into consideration when determining eligibility, allowing us to maintain a fair and consistent promotional structure for all players.
Please note that this is not a permanent restriction on your account. Your promotional eligibility may be reassessed as your account activity changes over time. Should your deposit and bonus ratio become more balanced, you may become eligible for additional free promotional offers in the future.
We appreciate your understanding and thank you for your continued support and participation.
Kind regards,
Brandon
Limitless CasinoOlá Williams,
Agradecemos o seu contacto relativamente à disponibilidade de ofertas promocionais gratuitas na sua conta.
Após analisarmos a atividade recente da sua conta, podemos confirmar que o seu rácio de bónus atual é significativamente superior ao seu rácio de depósito. Isto significa que o valor dos bónus e benefícios promocionais já concedidos à sua conta é consideravelmente superior em comparação com a sua atividade de depósito recente.
Este é o principal motivo pelo qual as ofertas promocionais gratuitas estão indisponíveis para a sua conta neste momento. O nosso sistema promocional tem em conta o equilíbrio geral entre depósitos e benefícios promocionais ao determinar a elegibilidade, o que nos permite manter uma estrutura promocional justa e consistente para todos os jogadores.
Note que esta não é uma restrição permanente na sua conta. A sua elegibilidade para promoções poderá ser reavaliada à medida que a atividade da sua conta se altere ao longo do tempo. Caso a sua relação entre depósitos e bónus se torne mais equilibrada, poderá qualificar-se para ofertas promocionais gratuitas adicionais no futuro.
Agradecemos a sua compreensão e agradecemos o seu apoio e participação contínuos.
Atenciosamente,
Brandon
Casino Limitless -
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 04, 26, 08:58:45 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
What a silly coincidence that after making some withdrawals from Brango, Bonusbliz, and Extreme, totaling $4,000 USD, my friend, just like in those casinos, it couldn't be clearer that it's the same casino, that's why your system is blocking my rewards. That's really messed up.
Que coincidência ridícula que, depois de fazer alguns levantamentos do Brango, Bonusbliz e Extreme, no total de 4.000 dólares, o meu amigo, tal como nestes casinos, ficou mais do que claro que se trata do mesmo casino, e é por isso que o seu sistema está a bloquear as minhas recompensas. Isso é realmente muito errado.
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 06, 26, 03:05:31 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Dear Brandon, thank you for the details. My recent activity at other casinos affected my account, as the changes coincided with those transactions. Everything was fine. I lost $1400 USD in the last $500 USD. I didn't request bonuses, and if I had, I would have received them. Everything changed when I withdrew from Bonusbliz Extreme. What is the relationship between these casinos? Because that's what affected the account. My question is, are they supposed to be different casinos, or is there something we need to disclose about them?
Caro Brandon, obrigado pelos detalhes. A minha atividade recente noutros casinos afetou a minha conta, pois as alterações coincidiram com essas transações. Estava tudo bem. Perdi 1.400 dólares nos últimos 500 dólares. Não solicitei bónus e, se tivesse solicitado, tê-los-ia recebido. Tudo mudou quando fiz um levantamento do Bonusbliz Extreme. Qual é a relação entre estes casinos? Porque foi isso que afetou a conta. A minha pergunta é: são considerados casinos diferentes ou há algo que precisamos de divulgar sobre eles?
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 06, 26, 03:48:25 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Another thing, why doesn't pitboss@limitlesscasino.com respond? I've sent many requests for permanent exclusivity and there's never a reply.
Outra coisa, porque é que o endereço pitboss@limitlesscasino.com não responde? Já enviei vários pedidos de exclusividade permanente e nunca obtenho resposta.
-
- respondido por
- Limitless_Casino
- na Sep 07, 26, 08:54:09 AM
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Hello Wiliams,
We understand your concern and appreciate you providing additional context regarding your recent activity.Please note that promotional eligibility is determined based on our internal criteria and account activity. While we understand your comments regarding your activity with other casinos, we are unable to disclose specific details regarding the criteria, systems, or factors used when determining promotional eligibility, as this information is part of our internal policies and procedures.
We can assure you that the decision regarding the availability of free promotional offers is not intended as a permanent restriction or a reflection of any single transaction or withdrawal. Your account will continue to be reviewed based on your activity, and your eligibility may change over time.
We hope that your account activity will become more balanced in the future, allowing us to provide you with additional promotional offers again.
We appreciate your understanding and thank you for your continued support and participation.
Kind regards,
Brandon
Limitless CasinoOlá Williams,
Compreendemos a sua preocupação e agradecemos-lhe por fornecer contexto adicional sobre a sua atividade recente.Informamos que a elegibilidade para promoções é determinada com base nos nossos critérios internos e na atividade da sua conta. Embora compreendamos os seus comentários sobre a sua atividade noutros casinos, não podemos divulgar detalhes específicos sobre os critérios, sistemas ou fatores utilizados para determinar a elegibilidade para promoções, uma vez que esta informação faz parte das nossas políticas e procedimentos internos.
Podemos garantir que a decisão sobre a disponibilidade de ofertas promocionais gratuitas não se destina a ser uma restrição permanente nem reflete uma transação ou levantamento específico. A sua conta continuará a ser analisada com base na sua atividade, e a sua elegibilidade poderá mudar ao longo do tempo.
Esperamos que a atividade da sua conta se torne mais equilibrada no futuro, permitindo-nos voltar a oferecer-lhe promoções adicionais.
Agradecemos a sua compreensão e agradecemos o seu apoio e participação contínuos.
Atenciosamente,
Brandon
Casino Limitless -
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 07, 26, 01:09:22 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Okay, explain to me what you mean by "bonuses" according to your records. I wasn't even asking for more than the cashback and the €50 coupons, which you added, even though I asked you to cancel them. It's clear they're canceled, not used, except for the cashback and maybe two €50 coupons, so about €100 in coupons. My deposits exceed €900, so when did I exceed the bonus limits if my deposits far exceeded yours? I expect a clear answer, not a convoluted one like you've been giving, where you're incomprehensible and you don't even answer my question.
Certo, explique-me o que quer dizer com "bónus" de acordo com os seus registos. Eu nem sequer pedi mais do que o cashback e os cupões de €50, que você adicionou, mesmo eu tendo pedido para cancelá-los. É evidente que foram cancelados, não utilizados, exceto o cashback e talvez dois cupões de 50€, totalizando cerca de 100€ em cupões. Os meus depósitos ultrapassam os 900€, então quando é que excedi os limites de bónus se os meus depósitos foram muito superiores aos vossos? Espero uma resposta clara, não uma resposta confusa como a que tem dado, em que se mostra incompreensível e nem sequer responde à minha pergunta.
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 07, 26, 06:45:22 PM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
Please process my permanent exclusion.
Por favor, processem o meu pedido de eliminação definitiva.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 08, 26, 02:31:35 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hello Wiliams Hernandez,
Please follow the casino’s instructions for requesting self-exclusion.
"To submit a Self-Exclusion Request, please send us an email to pitboss@limitlesscasino.com, using the email address you registered your Player Account with. Please specify the following info in this email:
- That you are requesting a Self-Exclusion,
- If you fear you may be showing signs of problem gambling, please specify the same in the email."
Once you have sent the email, please send us a screenshot showing the date and time it was sent. We will immediately forward it to the casino representative so they can follow up on your request.
Olá Williams Hernández ,
Siga as instruções do casino para solicitar a autoexclusão.
Para enviar um pedido de autoexclusão, envie um e-mail para pitboss@limitlesscasino.com utilizando o endereço de e-mail com o qual registou a sua conta de jogador. Por favor, especifique as seguintes informações neste e-mail:
- Que está a solicitar uma autoexclusão,
- Se suspeitar que possa estar a apresentar sinais de problemas com o jogo, por favor especifique isso no e-mail.
Após enviar o e-mail, envie-nos uma captura de ecrã onde conste a data e hora do envio. Encaminharemos imediatamente para o representante do casino para que este possa dar seguimento ao seu pedido.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 10, 26, 09:40:38 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hello Wiliams Hernandez,
Could you please confirm whether you managed to close your account?
Olá Williams Hernández ,
Poderia confirmar se conseguiu encerrar a sua conta?
-
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 13, 26, 03:42:03 AM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
That friend doesn't answer any messages, he's playing dumb.
[...]Este amigo não responde a nenhuma mensagem, está a fazer-se de desentendido.
[...] -
- respondido por
- Wiliams Hernandez
- na Sep 14, 26, 02:15:40 AM
-
Sr. Novato 24
- último ativo 26 dias atrás
And they've done it again, they won't give me the weekly cashback for the same stupid reason they can't explain why it happened, hahaha. Limitless Casino, you're the worst, most shameless, thieving casino I've ever played at. So blatant, they don't clarify anything and I don't care. I want a permanent ban from all Brango, Yabby, Bonutzblitz, Extreme Orbit Spins, Betty Win, and Pacific Spins. It's all the same stupid casino, so please ban me.
E voltaram a fazê-lo, não me dão o cashback semanal pelo mesmo motivo estúpido que não conseguem explicar, hahaha. Limitless Casino, vocês são o pior, mais descarado e mais ladrão casino em que já joguei. Tão descarados, não esclarecem nada e eu não ligo. Quero um ban permanente de todos os jogos Brango, Yabby, Bonutzblitz, Extreme Orbit Spins, Betty Win e Pacific Spins. É tudo o mesmo casino estúpido, por isso, por favor, banam-me.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 14, 26, 07:33:07 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hello Wiliams Hernandez,
Please note that this is already the third time you have asked to self-exclude from some casinos. Each time, we have provided you with the instructions and contacted the casino representative to try to assist you, but you continue to submit complaints about other issues.
We are here to help you where we can, but unfortunately, we cannot self-exclude your account for you, as this is outside of our control.
If you have any questions or are unsure about the self-exclusion process, we are happy to help and clarify anything for you.
However, please do not continue submitting the same complaint if you have not followed the instructions provided, as there is nothing further we can do until you complete the self-exclusion process with the casino.
If you want to self-exclude, please send a self-exclusion request from your registered email address to each casino.
If you run into any problems during the process, we’re here to help.
Thank you.
Olá Williams Hernández ,
Informamos que esta é a terceira vez que solicita a autoexclusão de alguns casinos. Em todas as ocasiões, fornecemos as instruções e contactámos o representante do casino para tentar ajudá-lo(a), mas continua a enviar reclamações sobre outros assuntos.
Estamos aqui para ajudar no que for possível, mas infelizmente não podemos eliminar a sua conta automaticamente, pois isso está fora do nosso controlo.
Se tiver alguma dúvida ou não tiver a certeza sobre o processo de autoexclusão, teremos todo o prazer em ajudar e esclarecer-lhe qualquer coisa.
No entanto, por favor, não continue a enviar a mesma reclamação se não seguiu as instruções fornecidas, pois não há mais nada que possamos fazer até que conclua o processo de autoexclusão junto do casino.
Se desejar autoexcluir-se, envie um pedido de autoexclusão a partir do seu endereço de e-mail registado para cada casino.
Se encontrar algum problema durante o processo, estamos aqui para ajudar.
Obrigado.
-
- respondido por
- Yolanda Muniz5314
- na Sep 16, 26, 12:11:26 PM
- Novato 4
- último ativo 29 dias atrás
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 17, 26, 07:28:44 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Thank you for reaching out to us and sharing your experience.
The casino representative has reviewed your verification process and confirmed that they require a new selfie holding your ID.
Please provide the requested document to the casino so they can continue with the verification process.
Olá Yolanda Muniz5314 ,
Agradecemos por entrar em contacto connosco e partilhar a sua experiência.
O representante do casino analisou o seu processo de verificação e confirmou que é necessária uma nova selfie sua a segurar o seu documento de identidade .
Por favor, forneça o documento solicitado ao casino para que possam prosseguir com o processo de verificação.
-
- respondido por
- Yolanda Muniz5314
- na Sep 17, 26, 08:35:43 PM
- Novato 4
- último ativo 29 dias atrás
They won't verify my account even though I've sent clear pictures numerous times
Quantia disputada : 50$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4719
Não verificam a minha conta, mesmo eu tendo enviado fotos nítidas várias vezes.
Quantia disputada : 50$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4719
Submeter via formulário de conformidade da LCB -
- respondido por
- Yolanda Muniz5314
- na Sep 17, 26, 08:42:40 PM
- Novato 4
- último ativo 29 dias atrás
Why won't y'all verify my account
Porque é que não verificam a minha conta?
-
- respondido por
- Yolanda Muniz5314
- na Sep 17, 26, 08:45:28 PM
- Novato 4
- último ativo 29 dias atrás
And I sent another selfie that was taken by a friend I even crossed the picture so it could be visible closer to my face and closer to the driver's license so there should not be a reason for the withdrawal to be processed and the verification to be done
E enviei outra selfie tirada por um amigo. Inclusive, cruzei a foto para que o meu rosto e a carta de condução ficassem mais visíveis, pelo que não deveria haver motivo para o levantamento ser processado e a verificação ser feita.
-
- respondido por
- Lucky (Lucky)
- na Sep 17, 26, 11:15:34 PM
-
Sr. Novato 30
- último ativo 7 dias atrás
I havent played.here in a while honeslty my account was banned for some unknown reason I kind of miss it wish it could be resolved
Já não jogo aqui há algum tempo. Sinceramente, a minha conta foi banida por algum motivo desconhecido. Tenho saudades de jogar e gostaria que isso pudesse ser resolvido.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 18, 26, 06:45:06 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Yolanda Muniz5314 wrote:
They won't verify my account even though I've sent clear pictures numerous times
Disputed amount: 50$
Casino: Limitless Casino
Case #: 4719
Please note that you do not need to submit the complaint every time you want to provide an update. It is enough to follow the forum and our responses and reply directly in your complaint thread.
Also, we received a response from the casino representative confirming that your account was verified this morning. We will mark your complaint #4719 as RESOLVED.
Yolanda Muniz5314 escreveu:
Não verificam a minha conta, mesmo eu tendo enviado fotos nítidas várias vezes.
Valor contestado: 50 dólares
Casino: Casino Sem Limites
N.º de Processo: 4719
Olá Yolanda Muniz5314 ,
Note que não é necessário enviar uma reclamação sempre que desejar fornecer uma atualização. Basta acompanhar o fórum e as nossas respostas e responder diretamente no tópico da sua reclamação.
Além disso, recebemos uma resposta do representante do casino a confirmar que a sua conta foi verificada esta manhã. Marcaremos a sua reclamação nº 4719 como RESOLVIDA.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 18, 26, 08:04:20 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hi Lucky (Lucky),
Thank you for sharing your experience with us.
Could you please provide us with more details about your case? Also, have you tried contacting the casino regarding reopening your account?
If you would like our assistance, you can submit a complaint through our complaint form, and we will review your case and try to contact the casino on your behalf.
Olá Lucky (Sortudo) ,
Obrigado por partilhar a sua experiência connosco.
Poderia facultar-nos mais detalhes sobre o seu caso? Além disso, já tentou entrar em contacto com o casino para reabrir a sua conta?
Se desejar a nossa ajuda, pode enviar uma reclamação através do nosso formulário de reclamações , e nós analisaremos o seu caso e tentaremos entrar em contacto com o casino em seu nome.
-
- respondido por
- Xivis
- na Sep 19, 26, 03:55:24 PM
-
Sr. Novato 29
- último ativo 8 horas atrás
On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.
Quantia disputada : 250$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4727
No dia 18 de setembro de 2026, à 1h04 da manhã, o seu representante Blake prometeu expressamente: “para todos os depósitos futuros que fizer, receberá um bónus de 250 dólares”. Confiando nesta afirmação clara e incondicional, fiz vários depósitos nessa manhã e tarde. Após estes depósitos, os seus representantes Figo e Dominic revogaram a promessa de Blake, alegando que os novos depósitos “não se qualificam”, apesar da linguagem inequívoca de Blake afirmar “TODOS os depósitos futuros”. Esta revogação constitui uma indução fraudulenta, uma deturpação dos factos e uma conduta de má-fé, dado que a promessa foi utilizada para incentivar os depósitos e revogada apenas após a conclusão dos mesmos.
Quantia disputada : 250$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4727
Submeter via formulário de conformidade da LCB -
- respondido por
- Cheriberi
- na Sep 20, 26, 04:57:04 AM
-
Jr. Membro 62
- último ativo 22 horas atrás
I am hoping to get some resolution from the Limitless representative for a problem I had on Sunday, Sept 20th. I received an email that offered two days of 50 free spins, to be taken Sept 19th, and 20th. These spins had no deposit required, mco$50. I used one on the 19th, and tried to use the 2nd one on the 20th, and it didn't go through. So I went to chat, and they said I had to make a deposit first, even though I told them it said no deposit. So I made an $11 deposit. Guess what happened?
Right, coupon not available. I asked why, and was told I need to make a deposit. I said I had. Then, I was told, that I COULDN'T HAVE THE SPINS BECAUSE I DEPOSITED!! What??;!
I'm requesting my spins , because I tried to use the 2nd day spins, and then given inaccurate information, and now they won't honor the offer. Thank you for your assistance.
Best regards,
***** username
Espero conseguir uma solução junto de um representante da Limitless para um problema que tive no domingo, dia 20 de setembro. Recebi um e-mail a oferecer dois dias de 50 jogadas grátis, para serem utilizadas nos dias 19 e 20 de setembro. Estes giros não exigiam depósito, no valor de mco$50. Usei um no dia 19 e tentei usar o segundo no dia 20, mas não resultou. Assim, entrei em contacto através do chat e disseram-me que precisava de fazer um depósito primeiro, mesmo eu tendo informado que a oferta não exigia depósito. Assim, fiz um depósito de $11. Adivinhe o que aconteceu?
Certo, cupão não disponível. Perguntei o porquê e disseram-me que precisava de fazer um depósito. Eu disse que já tinha feito. Então, disseram-me que NÃO PODIA GANHAR OS GIROS PORQUE TINHA DEPOSITADO!! O quê??;!
Estou a solicitar as minhas jogadas grátis, pois tentei utilizar as rodadas do segundo dia, mas forneci informações incorretas e agora não querem honrar a oferta. Agradeço a sua ajuda.
Cumprimentos,
***** nome de utilizador
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 21, 26, 09:08:12 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hi Xivis,
Thank you for taking the time to share your experience with our members and we’re sorry to hear about your negative experience.
Your complaint, along with all the details you provided and the casino credits, has been forwarded to the casino rep.
As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.
Olá Xivis ,
Agradecemos o seu tempo para partilhar a sua experiência com os nossos membros e lamentamos saber da sua experiência negativa.
A sua reclamação, juntamente com todos os detalhes fornecidos e os créditos do casino, foi encaminhada para o representante do casino.
Assim que tivermos alguma novidade, avisaremos aqui neste tópico.
-
- respondido por
- njanjam
- na Sep 21, 26, 09:11:06 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hi Cheriberi,
Thank you for taking the time to share your experience with our members. Your complaint, along with all the details you provided and the casino credits, has been forwarded to the casino rep.
As soon as we have an update, we will let you know here in this thread.
Olá Cheriberi ,
Agradecemos por ter dedicado o seu tempo para partilhar a sua experiência com os nossos membros. A sua reclamação, juntamente com todos os detalhes fornecidos e os créditos do casino, foram encaminhados para o representante do casino.
Assim que tivermos alguma novidade, avisaremos aqui neste tópico.
-
- respondido por
- Xivis
- na Sep 21, 26, 07:40:58 PM
-
Sr. Novato 29
- último ativo 8 horas atrás
I have deposited regularly and in amounts totaling tens of thousands of dollars. The cashier page states that crypto deposits between $400 and $999 receive a 5% boost, and deposits of $1,000 or more receive a 10% boost. A substantial number of my deposits meet these thresholds, yet the boosts were not applied. Please note that these deposit amounts have been recently lowered as it is reflected in the attachment, but at the time of my deposits the threshold was hire. After discovering and resolving a separate issue involving wrongfully withheld cashback, I requested a full audit of these deposits. Despite sending numerous follow‑up emails, the only response I received was a vague statement that they had “audited themselves and found everything to be correct.” This was paraphrased from memory, but the emails documenting their response are available. Limitless has refused to provide the underlying deposit‑by‑deposit information that should be accessible through the player activity portal. Instead, they restrict account visibility to only seven days, preventing any meaningful verification or transparency. I am requesting assistance so that my account can be credited with the promised boost/s missing and so that I can subsequently close my account.
Quantia disputada : 1000$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4741
Tenho feito depósitos regularmente, em valores que totalizam dezenas de milhares de dólares. A página do caixa informa que os depósitos em criptomoedas entre 400 e 999 dólares recebem um bónus de 5%, e os depósitos de 1.000 dólares ou mais recebem um bónus de 10%. Um número substancial dos meus depósitos cumpre estes limites, no entanto os bónus não foram aplicados. Note que estes valores de depósito foram reduzidos recentemente, como demonstrado no anexo, mas na altura dos meus depósitos o limite era mais elevado. Após descobrir e resolver um problema separado envolvendo cashback retido indevidamente, solicitei uma auditoria completa a estes depósitos. Apesar de enviar inúmeros e-mails de acompanhamento, a única resposta que recebi foi uma declaração vaga de que "realizaram uma auditoria interna e verificaram que tudo estava correto". Esta informação foi parafraseada de memória, mas os e-mails que documentam a resposta estão disponíveis. A Limitless recusou-se a fornecer as informações detalhadas de cada depósito, que deveriam estar acessíveis através do portal de atividades do jogador. Em vez disso, restringem a visibilidade da conta a apenas sete dias, impedindo qualquer verificação ou transparência significativa. Solicito assistência para que a minha conta seja creditada com os bónus prometidos que estão em falta e para que possa, posteriormente, encerrar a minha conta.
Quantia disputada : 1000$
Casino: Limitless Casino
Caso #: 4741
Submeter via formulário de conformidade da LCB -
- respondido por
- njanjam
- na Sep 22, 26, 09:19:42 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Xivis wrote:
On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.
Disputed amount: 250$
Casino: Limitless Casino
Case #: 4727
Hi Xivis,
Please note that you have already submitted a complaint regarding the same issue three days ago, and the case has been sent to the casino representative for review.
We kindly ask you not to submit the same complaint multiple times. It is enough to add any updates to the existing complaint thread where your case is already being handled.
Thank you for your understanding.
Xivis Escreveu:
No dia 18 de setembro de 2026, à 1h04 da manhã, o seu representante Blake prometeu expressamente: “para todos os depósitos futuros que fizer, receberá um bónus de 250 dólares”. Confiando nesta afirmação clara e incondicional, fiz vários depósitos nessa manhã e tarde. Após estes depósitos, os seus representantes Figo e Dominic revogaram a promessa de Blake, alegando que os novos depósitos “não se qualificam”, apesar da linguagem inequívoca de Blake afirmar “TODOS os depósitos futuros”. Esta revogação constitui uma indução fraudulenta, uma deturpação dos factos e uma conduta de má-fé, dado que a promessa foi utilizada para incentivar os depósitos e revogada apenas após a conclusão dos mesmos.
Valor contestado: 250 dólares
Casino: Casino Sem Limites
Processo n.º: 4727
Olá Xivis ,
Informamos que já apresentou uma reclamação sobre o mesmo assunto há três dias, tendo o caso sido encaminhado para o representante do casino para análise.
Pedimos gentilmente que não envie a mesma reclamação várias vezes. Basta adicionar quaisquer atualizações à reclamação já existente, onde o seu caso já está a ser tratado.
Agradecemos a sua compreensão.
-
- respondido por
- Limitless_Casino
- na Sep 23, 26, 08:30:20 AM
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Hello Cheriberi,
Thank you for reaching out and for explaining what happened.
We have reviewed your account and the promotion in question. Unfortunately, your account was not system-eligible for the second set of 50 Free Spins, as this offer was specifically available to players who had not made a deposit within the required period.
Since a deposit was made after the first 50 Free Spins were used, the system automatically removed your eligibility for the second set of spins. We sincerely apologize for the confusion and for the inaccurate information you received during your chat with our Support team.
As a gesture of goodwill and to apologize for the inconvenience, we have credited your account with a Free Chip.
We truly appreciate your understanding and hope this helps make up for the experience.
Kind regards,
Brandon
Limitless CasinoOlá Cheriberi,
Obrigado por entrar em contacto e por explicar o sucedido.
Analisámos a sua conta e a promoção em questão. Infelizmente, a sua conta não era elegível pelo sistema para o segundo conjunto de 50 Giros Grátis, uma vez que esta oferta se destinava especificamente a jogadores que não tinham feito um depósito dentro do período exigido.
Como foi efetuado um depósito após a utilização das primeiras 50 Rondas Grátis, o sistema removeu automaticamente a sua elegibilidade para o segundo conjunto de rondas. Pedimos sinceras desculpas pela confusão e pelas informações incorretas que recebeu durante o seu contacto com a nossa equipa de suporte.
Como gesto de boa vontade e para nos desculparmos pelo incómodo, creditamos um Chip grátis na sua conta.
Agradecemos sinceramente a sua compreensão e esperamos que isto ajude a compensar a experiência.
Atenciosamente,
Brandon
Casino Limitless -
- respondido por
- Limitless_Casino
- na Sep 23, 26, 08:37:00 AM
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Hello Xivis,
Thank you for reaching out.We have reviewed your account and the deposits in question. Based on our records, you have received the $250 Free Chip for your recent qualifying deposits. However, we can see that one additional Free Chip is still missing, and we will credit it to your account accordingly.
We appreciate your understanding, and our Management team will be reaching out to you shortly regarding a new promotion available for your account.
Thank you for your patience and continued loyalty.
Kind regards,
Brandon
Limitless Casino
Olá Xivis,
Obrigado por entrar em contacto.Analisámos a sua conta e os depósitos em questão. De acordo com os nossos registos, recebeu o bónus de 250 dólares referente aos seus depósitos qualificados recentes. No entanto, constatamos que ainda falta um bónus adicional, e iremos creditá-lo na sua conta.
Agradecemos a sua compreensão e a nossa equipa de gestão entrará em contacto consigo em breve para lhe apresentar uma nova promoção disponível para a sua conta.
Agradecemos a sua paciência e contínua fidelidade.
Atenciosamente,
Brandon
Casino Limitless -
- respondido por
- njanjam
- na Sep 25, 26, 08:57:36 AM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Could you please confirm whether you have seen a response from the casino rep regarding your cases?
Poderia confirmar se recebeu alguma resposta do representante do casino em relação aos seus casos?
-
- respondido por
- Xivis
- na Sep 25, 26, 08:12:36 PM
-
Sr. Novato 29
- último ativo 8 horas atrás
No - I have not received a response.
Não, não obtive qualquer resposta.
-
- respondido por
- Xivis
- na Sep 25, 26, 08:15:03 PM
-
Sr. Novato 29
- último ativo 8 horas atrás
njanjam wrote:
Xivis wrote:
On September 18, 2026 at 1:04 AM, your representative Blake expressly promised: “for all future deposits you make, you will receive a $250 free chip.” Relying on this clear, unconditional representation, I made multiple deposits later that morning and afternoon. After those deposits were made, your representatives Figo and Dominic reversed Blake’s promise, claiming redeposits “do not qualify,” despite Blake’s unambiguous language stating “ALL future deposits.” This reversal constitutes fraudulent inducement, misrepresentation, and bad‑faith dealing, as the promise was used to encourage deposits and then withdrawn only after the deposits were completed.
Disputed amount: 250$
Casino: Limitless Casino
Case #: 4727
Hi Xivis,
Please note that you have already submitted a complaint regarding the same issue three days ago, and the case has been sent to the casino representative for review.
We kindly ask you not to submit the same complaint multiple times. It is enough to add any updates to the existing complaint thread where your case is already being handled.
Thank you for your understanding.
---------------
First, that's not accurate. This complaint became moot because I completed another deposit.
Second, it appears that my particular complaints are not well received on this forum - I understand the conflict. Please uninvite me and I will close my account if I am going to be discouranged from bringing issues (that are important to all depositors) to this forum.
So far, I have received your fedback with grace - but it always carries a tone that seems to aim at dicouraging my complaints.
The two complaints recently filed were for two distinct issues - one was a promised chip, which I have since resolved. The second remains unanswered and it involves crypto deposit boosts.
njanjam Escreveu:
Xivis Escreveu:
No dia 18 de setembro de 2026, à 1h04 da manhã, o seu representante Blake prometeu expressamente: “para todos os depósitos futuros que fizer, receberá um bónus de 250 dólares”. Confiando nesta afirmação clara e incondicional, fiz vários depósitos nessa manhã e tarde. Após estes depósitos, os seus representantes Figo e Dominic revogaram a promessa de Blake, alegando que os novos depósitos “não se qualificam”, apesar da linguagem inequívoca de Blake afirmar “TODOS os depósitos futuros”. Esta revogação constitui uma indução fraudulenta, uma deturpação dos factos e uma conduta de má-fé, dado que a promessa foi utilizada para incentivar os depósitos e revogada apenas após a conclusão dos mesmos.
Valor contestado: 250 dólares
Casino: Casino Sem Limites
Processo n.º: 4727
Olá Xivis ,
Informamos que já apresentou uma reclamação sobre o mesmo assunto há três dias, tendo o caso sido encaminhado para o representante do casino para análise.
Pedimos gentilmente que não envie a mesma reclamação várias vezes. Basta adicionar quaisquer atualizações à reclamação já existente, onde o seu caso já está a ser tratado.
Agradecemos a sua compreensão.
---------------
Em primeiro lugar, isso não é verdade. Esta reclamação perdeu o sentido porque fiz outro depósito.
Em segundo lugar, parece que as minhas queixas específicas não são bem recebidas neste fórum — compreendo o conflito. Por favor, cancelem o meu convite e encerrarei a minha conta se isso me desencorajar a trazer à tona questões (que são importantes para todos os depositantes) neste fórum.
Até agora, tenho recebido o seu feedback com gentileza, mas carrega sempre um tom que parece visar desencorajar as minhas queixas.
As duas queixas recentemente apresentadas referem-se a duas questões distintas: uma era sobre um chip prometido, que já resolvi. A segunda continua sem resposta e diz respeito a bónus de depósito em criptomoedas.
-
- respondido por
- Xivis
- na Sep 26, 26, 11:28:17 AM
-
Sr. Novato 29
- último ativo 8 horas atrás
Limitless_Casino wrote:
Hello Xivis,
Thank you for reaching out.We have reviewed your account and the deposits in question. Based on our records, you have received the $250 Free Chip for your recent qualifying deposits. However, we can see that one additional Free Chip is still missing, and we will credit it to your account accordingly.
We appreciate your understanding, and our Management team will be reaching out to you shortly regarding a new promotion available for your account.
Thank you for your patience and continued loyalty.
Kind regards,
Brandon
Limitless Casino
Hi Brandon,
This is not completely acurrate - it's disappointing tha you would take this less than honest approach. That chip was credited after I became exhausted by the scripted responses - all requesting an additional deposits. I made a deposit and the chip was credited after.
Now that I have held you to that promise - Sam is refusing to honor it despite hefty deposits.
Limitless_Casino Escreveu:
Olá Xivis,
Obrigado por entrar em contacto.Analisámos a sua conta e os depósitos em questão. De acordo com os nossos registos, recebeu o bónus de 250 dólares referente aos seus depósitos qualificados recentes. No entanto, constatamos que ainda falta um bónus adicional, e iremos creditá-lo na sua conta.
Agradecemos a sua compreensão e a nossa equipa de gestão entrará em contacto consigo em breve para lhe apresentar uma nova promoção disponível para a sua conta.
Agradecemos a sua paciência e contínua fidelidade.
Atenciosamente,
Brandon
Casino LimitlessOlá Brandon,
Isto não é totalmente preciso - é dececionante que tenham adotado esta abordagem pouco honesta. O crédito no meu cartão foi libertado depois de me ter cansado das respostas padronizadas, todas elas solicitando depósitos adicionais. Fiz o depósito e o crédito foi libertado de seguida.
Agora que lhe cobrei esta promessa, o Sam recusa-se a honrá-la, apesar dos consideráveis depósitos já feitos.
-
- respondido por
- Limitless_Casino
- na Sep 28, 26, 02:47:23 PM
-
Representante do Casino 96
- último ativo 19 dias atrás
Hello Xivis,
Thank you for clarifying.
I have personally reviewed the situation, and I can confirm that the outstanding Free Chip has already been processed from my side. The chip has been credited to your account and has already been played.
At this point, everything related to the promotion has been processed correctly on our side.
I understand your frustration regarding the previous communication and the additional deposit, and I’m sorry for the frustration caused during the process.
As mentioned, we will also be reaching out to you shortly regarding the new promotion available for your account.
Kind regards,
Brandon
Limitless CasinoOlá Xivis,
Obrigado pelo esclarecimento.
Analisei pessoalmente a situação e posso confirmar que o Crédito Gratuito pendente já foi processado da minha parte. O crédito foi adicionado à sua conta e já foi utilizado.
Neste momento, tudo o que está relacionado com a promoção foi processado corretamente pela nossa parte.
Compreendo a sua frustração em relação à comunicação anterior e ao depósito adicional, e lamento a frustração causada durante o processo.
Conforme mencionado, entraremos em contacto consigo em breve para o informar sobre a nova promoção disponível para a sua conta.
Atenciosamente,
Brandon
Casino Limitless -
- respondido por
- njanjam
- na Sep 28, 26, 04:21:14 PM
-
Moderador 4649
- último ativo 1 dia trás
Hi Cheriberi,
As more than 48 hours have passed without a response from the member, we will mark this case as resolved, given that we have received a reply from the casino representative.
Olá Cheriberi ,
Como já passaram mais de 48 horas sem resposta do membro, consideraremos este caso resolvido, dado que recebemos uma resposta do representante do casino.
Resposta Rápida
atividades da lcb nas últimas 24 horas
Forúm de tópicos mais vistos
OreonBet - Bónus exclusivo sem depósito Novos jogadores - EUA OK! Valor: $111 Como solicitar o bónus: Os novos jogadores necessitam de se registar através do nosso LINK , verificar o seu endereço de...
OreonBet - Bónus exclusivo sem depósito
O casino Zeppelin oferece um bónus sem depósito de 100 jogadas grátis; ao registar-se, utilize o código promocional 5UKBCQ6M.
Casino Zeppelin sem depósito
Caça-níqueis Detective - Bónus exclusivo sem depósito Apenas para novos jogadores - Aceitam-se EUA! Quantidade: 99 Rotações Grátis no Cash Chaser Como solicitar o bónus: Os jogadores necessitam de se...
Caça-níqueis Detective - Bónus exclusivo sem depósito