Okay6bd0 wrote:
Hello Cookie17,
Thank you for your update. Regarding the requested information, I have received absolutely zero communication or resolution from 1xBet.
To expose the absolute chaos, deception, and fraudulent deflections being used by 1xBet to withhold my funds, please note how they are giving entirely different and contradictory instructions depending on where I complain:
1. On Official Emails: They tell me to communicate only with retail@1xbet-team.com, yet they keep me in total silence for nearly a month.
2. On Trustpilot: 1xBet publicly replied to my review falsely claiming that I am an 'affiliate' and instructed me to email an entirely different, fake department at support@partners1xbet.com. I am a legitimate, regular player who deposited my own money; I have absolutely nothing to do with their affiliate program.
3. Providing Fake/Invalid Emails: When I actually attempted to email the address they provided on Trustpilot, the email bounced back immediately. I received an official Google "Message not delivered" notification showing that support@partners1xbet.com is completely invalid or inactive. They are publicly deflecting complaints by giving fake email addresses to look cooperative.
4. On Live Chat: Their support channels are completely contradictory. On 24/05/2026, an agent named Mitchelle gave me specific email instructions, only to say "I apologize for the mix-up" minutes later, proving that even their internal support cannot give consistent answers.
They are spinning me in endless circles—sending me from security to retail, and now to fake affiliate support—hoping I will give up on my funds. Their continuous silence to my official emails is clear proof that they have no intention of honoring their obligations.
I trust LCB will take this persistent lack of cooperation and bad-faith behavior into account as you continue to investigate this case. I am ready to provide any further proof needed to show that I am being unfairly targeted.
Hello Okay6bd0,
Thank you for your patience.
We have received confirmation from the casino representative that, since you were registered as one of their agents, you should contact their affiliate support team directly at retail@1xbet-team.com.
As they advised:
"Please ask the user to send an email to the contact details provided above and await a reply."
Since you mentioned that you have already contacted them, we kindly ask you to send another email to the address above. We will also inform the casino representative that you have done so.
Unfortunately, we are unable to assist you further with this complaint because, as previously explained, this is not a standard player dispute. According to the information available, you were registered as a 1xBet agent.
As you also stated in your previous communication with our moderator:
"I was a MobCash Agent for 1xBet. To open my agent account, I personally deposited 146,000 MAD as my business capital."
Although you later converted the account into a personal one in order to withdraw your funds, this matter is still related to your affiliate/agent account rather than a regular player account. The funds in question were not generated through online casino play or sports betting, which is why the casino continues to direct you to their affiliate support team.
Regarding the email address you believe is inactive, we took a closer look and noticed a discrepancy. According to the information provided on Trustpilot, the correct email address is support@partners1xbet.com. However, the email you shared shows that you contacted support@1xbetpartners.com.
We believe this was an honest mistake, but it appears the email was sent to the wrong address. We recommend sending your inquiry again to the correct affiliate support email and awaiting their response.
As this matter falls outside the scope of a standard player complaint, we are unable to provide any further assistance through our complaint system.
Okay6bd0 Escreveu: Olá Cookie17,
Agradeço a atualização. No que diz respeito às informações solicitadas, não recebi absolutamente nenhuma comunicação ou resolução por parte da 1xBet.
Para expor o caos absoluto, o engano e as manobras fraudulentas que a 1xBet está a utilizar para reter os meus fundos, repare como eles fornecem instruções totalmente diferentes e contraditórias dependendo de onde eu me queixo:
1.º Sobre os e-mails oficiais: Dizem-me para comunicar apenas com retail@1xbet-team.com, mas mantêm-me em total silêncio há quase um mês.
2.No Trustpilot: A 1xBet respondeu publicamente à minha avaliação alegando falsamente que sou um "afiliado" e instruindo-me para enviar um e-mail para um departamento completamente diferente e falso, para o endereço support@partners1xbet.com. Sou um jogador legítimo e regular que depositou o seu próprio dinheiro; não tenho absolutamente nada a ver com o programa de afiliados deles.
3.º Fornecimento de e-mails falsos/inválidos: Quando tentei enviar um e-mail para o endereço fornecido no Trustpilot, a mensagem retornou de imediato. Recebi uma notificação oficial da Google a informar que "Mensagem não entregue", indicando que support@partners1xbet.com é completamente inválido ou inativo. Estão a desviar as queixas publicamente, fornecendo endereços de e-mail falsos para parecerem cooperantes.
4.No chat ao vivo: Os canais de suporte são completamente contraditórios. No dia 24/05/2026, uma assistente chamada Mitchelle deu-me instruções específicas por e-mail, apenas para dizer "Peço desculpa pela confusão" minutos depois, provando que nem o seu apoio interno consegue dar respostas consistentes.
Estão a enrolar-me num ciclo interminável — enviando-me da segurança para o retalho e agora para um falso apoio de afiliados — na esperança de que eu desista do meu dinheiro. O seu contínuo silêncio em relação aos meus e-mails oficiais é uma prova clara de que não têm qualquer intenção de honrar as suas obrigações.
Confio que a LCB terá em conta esta persistente falta de cooperação e comportamento de má-fé ao avançar com a investigação deste caso. Estou pronto para fornecer quaisquer provas adicionais necessárias para demonstrar que estou a ser alvo de discriminação injusta.
Olá Ok6bd0 ,
Agradecemos a sua paciência.
Recebemos a confirmação do representante do casino de que, como estava registado como um dos seus agentes, deve contactar diretamente a equipa de apoio a afiliados através do e-mail retail@1xbet-team.com .
Conforme aconselharam:
"Solicite ao utilizador que envie um e-mail para os dados de contacto acima indicados e aguarde uma resposta."
Como referiu que já entrou em contacto com eles, pedimos que envie outro e-mail para o endereço acima. Também informaremos o representante do casino que já o fez.
Infelizmente, não podemos ajudá-lo(a) mais com esta reclamação porque, como explicado anteriormente, esta não é uma disputa padrão de jogador. De acordo com a informação disponível, estava registado(a) como agente da 1xBet.
Como também afirmou na sua comunicação anterior com o nosso moderador:
"Eu era agente da MobCash para a 1xBet. Para abrir a minha conta de agente, depositei pessoalmente 146.000 MAD como capital inicial para o meu negócio."
Embora tenha posteriormente convertido a conta numa conta pessoal para levantar os seus fundos, esta questão ainda está relacionada com a sua conta de afiliado/agente e não com uma conta de jogador comum. Os fundos em questão não foram gerados através de jogos de casino online ou apostas desportivas, razão pela qual o casino continua a encaminhá-lo para a equipa de apoio a afiliados.
No que diz respeito ao endereço de e-mail que acredita estar inativo, analisámos mais detalhadamente e notámos uma discrepância. De acordo com as informações fornecidas no Trustpilot, o endereço de e-mail correto é support@partners1xbet.com . No entanto, o e-mail que partilhou mostra que entrou em contacto com support@1xbetpartners.com .
Acreditamos que tenha sido um engano honesto, mas parece que o e-mail foi enviado para o endereço errado. Recomendamos que envie novamente o seu pedido para o e-mail correto do suporte de afiliados e aguarde a resposta.
Uma vez que este assunto está fora do âmbito de uma reclamação padrão de jogador, não podemos prestar qualquer assistência adicional através do nosso sistema de reclamações.